недеља, 22. децембар 2013.

Reaktivna depresija i Bahove cvetne kapi

Astro-psihijatrija :slučaj iz moje astroordinacije

Ili :Tanka je linija sigurnosti po kojoj svi  idemo!


      Reaktivna depresija je ona koja se pojavi usled nekog nemilog događaja u našem bližem ili daljem okruženju(razvod, smrt drage osobe itd).
            U ovom postu će biti reči o ženi kojoj se ceo svet srušio zbog, po meni, beznačajnog razloga: kratke bračne avanture njenog, sada već bivšeg, muža. 
               Ovo je njena Natalna karta ( ime, iz opravdanih razloga, vam neću otkriti a kartu ću nazvati "Krah").

Krah
     Ovo je njeno pismo meni:
Poštovani,
Moj problem je malo komplikovaniji. Posle sedam godina predivne ljubavi, suprug me prevario i nakon niza nesretnih okolnosti (isključivo po mene) otklonio iz svog života. Naime, početkom godine, suprug je otišao u Veliku Britaniju na doktorske studije gde je od fakulteta za prvi period dobio stan na korišćenje. Nedugo zatim u isti stan je došla i studentkinja iz Argentine, sa kojom me je prevario. Ja sam u to vreme čekala vizu kod kuće. Nedugo po dolasku, otkrila sam prevaru i od tada su krenule nevolje u mom životu do te mere da sam pokušala da izvršim samoubistvo. Sada sam u teškom psiho-fizičkom stanju. Moj datum rodjenja je****************
Unapred zahvalna.

       A ovo moj odgovor :

Poštovana,
Tvoj(dozvoli da budemo na TI jer je to dobro za odnos poverenja koji bi bio neophodan ako želiš pomoć) problem nije toliko velik, posebno nije nešto sto je dosad nevidjeno. Svakako I nije tolike veličine da ga ne bi mogla prevazići. Ako podjemo od činjenice da postoje stvari koje su neumitne, onda ostaje samo jedna malenkost: moraš smoći snage prevazići problem na koji si, u životu, naletela. Da si u Srbiji ko dlanom o dlan bi, sa Bahovim kapima, prevazišli problem-bilo bi previše lako, veruj.
Nemoj optuživati bivšeg muža jer je on odigrao ulogu koju mu je scenario(čitaj: tvoj natalni horoskop) i režiser(vreme) dao. Problem je tvoj psihološki potencijal koji nije naročito jak ali za tebe ima, itekako, nade i prvi, dobar znak, je da te je sudbina uputila na moju adresu jer se, u tvom horoskopu vidi da te ja isceljujem! To znači DA si u bozjoj milosti. Ako imas skype moja je adresa milan13033 pa možemo i da popričamo. Glavu gore ,**********!


Ako zanemarimo loš potencijal za brak ( Vrh 4.te kuce u Jarcu a Saturn kao vladar odlazi na vrh 12.e kuće ( inostranstvo i kuća problema ) te isti napada Mesec koji predstavlja dom i porodicu, Pluton  (razarač ) u Vagi ( braku, zajedništvu )) dolazimo do njenog lošeg psihološkog potencijala koji je, zbog tankih živaca, emotivne preosetljivosti, nekontrolisane ljubomore i urodjene depresivnosti, doveo do EKSPLOZIJE  braka.

  **************************

Kako nije bilo snage i razuma da se sačuva prisebnost(Saturn opozicija Mesec kaže da vreme(Saturn) rešava problem), da se isključe emocije i da se shvati da niko ne može da drži sve pod kontrolom, stvari su otišle u nekontrolisanom smeru, došlo je do razvoda koji je bio neposredni uzročnik REAKTIVNE DEPRESIJE koja, umalo, nije dovela do samoubistva.

       Na kraju smo dosli do pravog resenja: Gospodji sam preporučio da nadje praktičara Bahovih cvetnih kapi, u njenoj zemlji, koji će je izlečiti od reaktivne depresije. Kada bude našla svetlo na kraju tunela( izlečila se od depresije ) praktičar Bahovih kapi bi joj pomoću preparata Chicory i Holly mogao pomoći da spozna šta je to ljubav u potpunosti, da eliminiše  sebičnost, ljubomoru i posesivnost, kao velike otrove, koji truju ne samo nju već i mnoge od nas!
     Kad smo kod REAKTIVNE DEPRESIJE ona se najbolje leči +Mustardom, +Bahovom cvetnom esencijom.

Нема коментара: