понедељак, 23. децембар 2013.

Očajnički tražeći ljubav

                    Slučaj iz moje astropsihološke prakse



Laura-natalna karta


          Lauru sam upoznao pre 4-5 godina, kad je bila u 40.im to jest u krizi četrdesetih, kad tranzitni Uran pravi opoziciju sa natalnim i kad većina  podvlači crtu ne bi li videla šta je učinila u proteklom vremenu. U tom trenutku je iza sebe imala 2 propala braka i aktuelni problem kako da mladje dete iz prvog braka uzme sebi(ubedi sudiju da je ona bolje rešenje za sina od bivšeg muža).

         Pomogao sam joj tada sa Bahovim cvetnim kapima koje je pila oko pola godine i uspešno prebrodila tadašnju krizu. Čak je i dete sudskim putem dobila. Od tada mi je neizmerno zahvalna i, kad god se nadje u životnim problemima nazove me, zakaže konsultacije i uvek izadje  puna nade.

        Bacimo, nakratko, pogled na njenu natalnu kartu:

- Sa Mesecom, vladarem ascendenta u 12.oj kući i u Raku, Laura je preosetljiva, tajnovita i osoba sklona tajnama. Saturn u 10.oj kući, kao vladar njene kuće partnera, pravi kvadrat sa Mesecom(njom) što znači da su joj sudjeni partneri iz profesionalnog okruženja koji je, na kraju, ostave jer Južni čvor prolazi kroz znak Vage i 4.tu kuću, što znači da sve njene veze - nemaju bračnu buducnost!

          Uran na vrhu 4.te kuće i početku znaka Vage, kaže da nijedan brak ne može dugo da potraje! I ,to joj stalno kažem: Ljubav-da, veza (i to labava)-da. Budeš li težila da vezu ozvaničiš ili partnera kontrolišeš, to je-kraj.

          A ona, jadna, kad se sretnemo, zaustavi me i, tužno, upita: "Jel' se nešto promenilo u mojim planetama i horoskopu?" a ja joj( na vrhu njene 8.e kuce je Vodolija, astrologija, astrolog, olakšanje) ispričam, da bi je utešio,"Laura, svaka ljubav kratko traje i neminovno radja bol, ako je nisi našla, manje te je bolelo a za ljubav uvek imaš vremena !" I, to dobro vidim, njoj posle tih 10.ak minuta bude lakše.

         Laura je, inače, veliki borac i tragač za ljubavlju. Ne bira mesto, vreme ni osobu ako proceni da ima ikakve šanse da uhvati zrak ili barem odsjaj toga što zovemo ljubav.

Uran u Vagi kaže da ona ne preza od oženjenih muskaraca a Venera je dispozitor Lilita iz Bika. Pravi predstavnik izreke: " U ratu i ljubavi se ne biraju sredstva !" Bulterijer .
        Kad dodje sva( u psihološkom smislu, naravno) pocepana, izranjavana i isšutirana ja joj napravim Bahove kapi u koje stavim komponente iz oblasti  emotivne preosetljivosti i dodam, naravno, +Star of Bethelhem( utešitelj) i +Chikory(da povrati veru u ljubav)! 
                                                  ********************************
         Na taj način izvidam njene rane i ne dozvolim da upadne u ralje hronične depresije (čemu je naklonjena zbog aspekta Saturn kvadrat Mesec). Budući da Saturn vlada vremenom, nije isključeno, da će ona, jednog dana, naći srodnu dušu i malo emocija i ljubavi za svoje, napaćeno, srce.



         Šta se još vidi iz Laurine natalne karte ?
Najveći pokretač njenog " traženja ljubavi" je strah od samoće (naravno i strah od smrti) prouzrokovan aspektom +Mesec kvadrat Saturn. Aspekt +Mesec kvadrat Saturn je aspekt emotivne nesreće i kao takav veliki je destabilizator zdravstvenog sistema. Aspekt Uran opozicija Kiron joj aktivira tačku traume a kako sam ja u znaku Ribe, zbog aspekta Neptun trigon Kiron kao i položaja Kirona u znaku Ribe, rezultira da sam joj ja BOGOM DANI psihoterapeut te se ona, nesvesno, stalno meni obraća!
              



Нема коментара: