понедељак, 16. децембар 2013.

Primer iz života: težak slučaj depresije i anksioznosti

Primena Bahovih kapi 
Sweet Chestnut



        Javila se na kontakt telefon i rekla da više ne može da podnese psihičko stanje u kome se nalazi. Htela je da čuje moje, astrološko, mišljenje o njenom (psihičkom) zdravlju. Budući da sam znak Ribe(pošto se Jupiter nalazi u Raku, to je prilika da joj Ribe pomognu da se izleči), da se na vrhu njene 8.e kuće nalazi Vodolija(vladar astrologije) pa je to znak da će joj olakšanje i psihološko rasterećenje dati neka Vodolija ili astrolog(ja).
      Za početaksam joj objasnio da se rešenje njenog problema nalazi u pojačanoj komunikaciji(najbolje preko društvenih mreža) jer joj je najslabija tačka loša komunikacija(Južni čvor prolazi kroz vrh3.e kuće) zatim krutost u stavovima(samo jedna planeta u promenljivom elementu). Složila se samnom da sam u pravu.
Sledeći korak je lečenje anksioznosti i depresije putem Bahovih kapi:


  • Zbog stresnih aspekata koje ima odmah sam joj uvrstio Rescue Remedy
  • Napad Neptuna na Ascendent zavrednio je Aspen
  • Zbog njenog vapaja da ne može da se više bori sa depresijom(i antidepresivima) dao sam joj Sweet Chestnut i Elm
  • Zbog nedostatka smisla za komunikaciju kao i teške usamljenosti koju je osećala dao sam joj Heather i Water Violet
Pisaću, u nastavku, o njenom oporavku. Apsolutno sam siguran da ću je izlečiti.

                                                                     ******************


Tri meseca posle korišćenja moje terapije Bahovim kapima njeno zdravstveno stanje je više nego odlično: iz upotrebe je izbacila sve antidepresive i anksilotike i koristi samo Bahove kapi. Ko zna, zna, reći ću ja "skromno".

Нема коментара: